loading...
㋡㋡نمکستان㋡㋡
mohamad esfehaniyan بازدید : 134 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

رفتم میوه بخورم یه پرتقال برداشتم پوست کردم  دیدم پوستش خیلی نرمه فهمیدم نارنگیه 3 ساعت بعد رفتم یه نارنگی برداشتم پوستش با دست کنده نمیشد با چاقو کندم دیدم پرتقاله 2 ساعت بعد یه پرتغال برداشتم خوردم خیلی تلخ بود فهمیدم نارنجه. 3 ساعت بعد یه لیمو شیرین برداشتم پوست کردم دیدم پرتقاله.دیگه داشتم نا امید می شدم که از خوردن میوه شانس ندارم.رفتم سنیچ خوردم.

خوبه مو های تو چاه حمومو جای کیوی نخوردم.

من:

میوه ها:

چاقو:

فیسابرس:

مورچه پشت خونمون داره گندم می خوره:

همسایمون دسشویه:


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محمد هستم این وبلاگ اوقات شادی را برای شما به وجود می آورد. قبل از این که ثبت نام کنید قوانین رو بخونید هر چند که نخونده تیکشو میزنید که قبول کردید. این وبلاگ سرتاسر خنده هست از مطالبش بگیییییییر تاااااااااا قوانینش.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 2,432
  • بازدید کلی : 20,203
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    center>




    Up Page